מעשייה אינטואיטיבית לעשייה עסקית מסודרת
היא ישבה מולי מתוסכלת. 2022 הסתיימה, העסק קיים כבר שלוש שנים והיא עדיין לא הצליחה לעבור מעוסק פטור לעוסק מורשה.היא לא מבינה את זה.היא עושה
עדיין עוסק פטור?
את אשת מקצוע מדהימה, את עושה הכל נכון עם הלקוחות שלך והם מרוצים ממך.מגיעים אליך מפה לאוזןאבל את עדיין עוסק פטור וכבר עברו חמש שנים
כשאין לך יותר מה להציע..
את נותנת את המקסימום ללקוחות שלך, אבל יש לך רק מוצר אחד.ברגע שאת מסיימת למכור אותו אין לך יותר מה להציע. גיוס לקוחות חדשים עולה
מה מספרים המספרים של העסק?
מתי בפעם האחרונה בדקת את ההכנסות שלך?את יודעת כמה עולה לך להחזיק את העסק?את יודעת אם את מרוויחה כסף?את יודעת איזה מהמוצרים שלך רווחיים יותר
לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות
מידי פעם כולנו צריכים לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. ככה אני הרגשתי בחודשים האחרונים. פשוט הייתי צריכה הפסקה. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, ולמרות שהמדיה החברתית יכולה
זה יגמור לי את העסק.
התעוררתי הבוקר, כמו רבים במדינה שלנו, לחדשות על עוד מבצע בעזה. ישר הרגשתי כיווץ בחזה. הרגשה כזו קלסטרופובית. פחד וצער עמוק. כמה עוד נוכל להכיל?
לפעמים פחות זה יותר
עסקים רבים מאמינים שאם יציעו יותר מוצרים זה יגדיל את פוטנציאל ההכנסה. במציאות, הרבה פעמים, ובמיוחד כשמדובר בעסקים בתחילת הדרך, זו לא האסטרטגיה הנכונה ואותם
מפה לאוזן זה לא שיווק
אני פוגשת עסקים רבים שמספרים בגאווה ש"מפה לאוזן" זה ערוץ השיווק העיקרי שלהם. נכון קיימת חשיבות רבה ללקוחות שהגיעו מפה לאוזן, זה מעיד על איכות
אין לי לקוחות
עצירה בלתי צפויה של העסק מכל מיני סיבות, כמו סיבות כמו עונתיות, שיווק לא אפקטיבי, תחרות גוברת, גורמים כלכליים, אירועים חיצוניים, שינוי העדפות לקוחות או
העסק לא מתרומם
אתם עושים מלא, משווקים, מתאמצים, אבל העסק לא מתרומם והתוצאות לא מגיעות, אתם מבולבלים ולא מבינים למה ומתלבטים אולי הגעתם לסוף הדרך. הרבה פעמים הסיבה
הלקוח לא תמיד צודק
הלקוח לא תמיד צודק! 🚫 הרבה פעמים אנחנו שומעים ש"הלקוח תמיד צודק". אבל בואו נודה באמת, יש מקרים שבהם חכם יותר להגיד לא ללקוח או
מעשייה אינטואיטיבית לעשייה עסקית מסודרת
היא ישבה מולי מתוסכלת. 2022 הסתיימה, העסק קיים כבר שלוש שנים והיא עדיין לא הצליחה לעבור מעוסק פטור לעוסק מורשה.היא לא מבינה את זה.היא עושה
עדיין עוסק פטור?
את אשת מקצוע מדהימה, את עושה הכל נכון עם הלקוחות שלך והם מרוצים ממך.מגיעים אליך מפה לאוזןאבל את עדיין עוסק פטור וכבר עברו חמש שנים
כשאין לך יותר מה להציע..
את נותנת את המקסימום ללקוחות שלך, אבל יש לך רק מוצר אחד.ברגע שאת מסיימת למכור אותו אין לך יותר מה להציע. גיוס לקוחות חדשים עולה
מה מספרים המספרים של העסק?
מתי בפעם האחרונה בדקת את ההכנסות שלך?את יודעת כמה עולה לך להחזיק את העסק?את יודעת אם את מרוויחה כסף?את יודעת איזה מהמוצרים שלך רווחיים יותר
לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות
מידי פעם כולנו צריכים לקחת הפסקה מהרשתות החברתיות. ככה אני הרגשתי בחודשים האחרונים. פשוט הייתי צריכה הפסקה. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, ולמרות שהמדיה החברתית יכולה
זה יגמור לי את העסק.
התעוררתי הבוקר, כמו רבים במדינה שלנו, לחדשות על עוד מבצע בעזה. ישר הרגשתי כיווץ בחזה. הרגשה כזו קלסטרופובית. פחד וצער עמוק. כמה עוד נוכל להכיל?
לפעמים פחות זה יותר
עסקים רבים מאמינים שאם יציעו יותר מוצרים זה יגדיל את פוטנציאל ההכנסה. במציאות, הרבה פעמים, ובמיוחד כשמדובר בעסקים בתחילת הדרך, זו לא האסטרטגיה הנכונה ואותם
מפה לאוזן זה לא שיווק
אני פוגשת עסקים רבים שמספרים בגאווה ש"מפה לאוזן" זה ערוץ השיווק העיקרי שלהם. נכון קיימת חשיבות רבה ללקוחות שהגיעו מפה לאוזן, זה מעיד על איכות
אין לי לקוחות
עצירה בלתי צפויה של העסק מכל מיני סיבות, כמו סיבות כמו עונתיות, שיווק לא אפקטיבי, תחרות גוברת, גורמים כלכליים, אירועים חיצוניים, שינוי העדפות לקוחות או
העסק לא מתרומם
אתם עושים מלא, משווקים, מתאמצים, אבל העסק לא מתרומם והתוצאות לא מגיעות, אתם מבולבלים ולא מבינים למה ומתלבטים אולי הגעתם לסוף הדרך. הרבה פעמים הסיבה
הלקוח לא תמיד צודק
הלקוח לא תמיד צודק! 🚫 הרבה פעמים אנחנו שומעים ש"הלקוח תמיד צודק". אבל בואו נודה באמת, יש מקרים שבהם חכם יותר להגיד לא ללקוח או